Al weer bijna een maand in Belfast - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Tanja - WaarBenJij.nu Al weer bijna een maand in Belfast - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Tanja - WaarBenJij.nu

Al weer bijna een maand in Belfast

Blijf op de hoogte en volg Tanja

01 Februari 2019 | Verenigd Koninkrijk, Belfast

Hoi Allemaal,

Zondag is het dan zo ver en zit ik al een maand in Belfast. En ik ben dan ook ontzettend trots op wat ik tot nu toe bereikt heb. Langzaam maar zeker ben ik gewent geraakt aan het leven hier en ik geniet van de leuke dingen die ik hier doe. Natuurlijk zijn er ook nog steeds moeilijke momenten waarin ik me onzeker voel of mijn familie mis, maar ook de moeilijke momenten ga voorbij. Deze reis staat voor mij dan ook echt in het teken van angsten overwinnen. Zo ben ik afgelopen woensdag helemaal naar de top van Victoria Square gegaan om daar van het 360 graden uitzicht te genieten. Door mijn hoogtevrees vond ik dit doodeng maar ik ben ook zo trots dat ik het wel gedaan heb.

Een van de dingen waar ik ook erg van kan genieten is St. George Market. Ik ben er nu 2x geweest en de tweede keer stonden er weer andere kraampjes dan de eerste keer. Ook was er weer andere live muziek waar ik ook echt van kan genieten. Ook hebben we bijna 1x in de week een spel avond waar we Dungeons and Drangons spelen. Eerste kende ik het spel niet maar het is echt heel leuk om te spelen.

Voor over ongeveer 2 weken staat er een uitje met de universiteit geplant naar The Giants Causeway waar ik echt naar uit kijk. en de week Daarna gaan we naar The Ulster Folk Museum. Dit is een levend museum om het zo maar even te noemen waarbij je in een drop rond loopt die gebouwd is als in april 1912. Ook dat wordt dus een speciale ervaring.

Nog genoeg leuke dingen op de planning dus.

En ja ook hier heeft het gesneeuwd, waarschijnlijk maar 2 uurtjes maar sneeuw is sneeuw. :D

x Tanja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tanja

Voor iedereen die geïnteresseerd is kun je via dit profiel al mijn avonturen volgen die ik beleef in het buitenland.

Actief sinds 20 Dec. 2018
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 4011

Voorgaande reizen:

03 Januari 2019 - 31 Mei 2019

Belfast 2019

Landen bezocht: