Laatste blog - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Tanja - WaarBenJij.nu Laatste blog - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Tanja - WaarBenJij.nu

Laatste blog

Blijf op de hoogte en volg Tanja

17 April 2019 | Verenigd Koninkrijk, Belfast

Hoi Allemaal,

Dit is mijn laatste blog om jullie te laten weten dat ik terug in Nederland ben. Ik heb een ontzettende mooi en ook soms moeilijke tijd in Belfast gehad en daarom werd het voor mij nu dan ook tijd om weer lekker terug naar huis te gaan.

In Noord-Ierland heb ik veel mooie dingen gezien, veel geleerd en veel nieuwe mensen leren kennen. En ik kijk dan ook met een goed gevoel terug op mijn avontuur en zeker weten zonder spijt.

Wie weet tot een volgende reis maar voor nu is dit de laatste blog.

x Tanja

  • 17 April 2019 - 14:56

    Peggie:

    Welkom terug!

  • 18 April 2019 - 05:35

    Kees-Jan:

    Mooi dat je weer thuis bent. Maak je snel even een afspraak met mij om je tijd daar te bespreken?
    Fijne Pasen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tanja

Voor iedereen die geïnteresseerd is kun je via dit profiel al mijn avonturen volgen die ik beleef in het buitenland.

Actief sinds 20 Dec. 2018
Verslag gelezen: 921
Totaal aantal bezoekers 4009

Voorgaande reizen:

03 Januari 2019 - 31 Mei 2019

Belfast 2019

Landen bezocht: